کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

خندوانه

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

جناب خان

اوائل با برنامه اش حال نمی کردم. خندوانه. اسم جذابی نداشت. بنظرم رامبد جوان هم زیادی لوس بود. اما حالا یکی از برنامه های مورد علاقه ام است. هرچند بخش هایی از برنامه اش هجو است اما خب جدیداً سعی کرده چاشنی محتوا هم قاطی اش کند. هدف کلی برنامه صرفاً خنداندن و شادی آفرینی است. به هر قیمتی، حتی اگر شده همینطوری ... الکی... بخندیم! اکبرآقای عبدی چند تیکه جالب به این اشکال برنامه اش انداخت، اگر رامبد بفهمد. رامــــــبـــــــد؟!!!!

عروسک جناب خان برخلاف اسم نه چندان دلچسبش، جذابیتهای خاصی دارد. اصلاً به نظر من نقطه قوت برنامه همین است. اگر نباشد برنامه یخ می شود یکجورایی. به خصوص برای ما جنوبی ها که همذات پنداری می کنیم. امان از دست لهجه شیرین و ادعا و لاف زنی های آبادانی اش. فــــدات، قربانــــــت، ستــــاره بچینــــی، بی بلاگفا بشــــی، بلاگی بشــــی، بوس بوس!!!

  • میم مثل من

نظرات  (۳)

آره. منم قبول دارم. درسته به قولت محتوا گاهی نداره اما برای خندیدن همیشه نباید دنبال محتوی بود. شادی خوبه. خوووب
پاسخ:
اگه به چرند و پرند نرسه عالیه. درسته. شادی مهمه و هزار وسیله جور واجور خوب

دقییییقا ! 

من کلا اوایل به شدت مخالف برنامش بودم بیشترم به خاطر حضور رامبد .. کلا ازش خوشم نمیاد ... 

اما چند وقته سعی کردم دیدم رو عوض کنم .. 

همینکه تو این همه برنامه ی مزخرف و غمگین صدا و سیما یه برنامه بسازی که صرفا واسه خندیدن باشه خوبه و غنیمت .. 

جناب خان بینظیره .. سیاهه نارگیله;-)

و البته امیر کربلایی زاده هم گاهی  میاد من دوست دارم واقعا بینظیره این ادم

پاسخ:
درسته، ... این برنامه هم داره پا می گیره و یه جورایی سعی می کنه فرهنگ سازی کنه. هدفش خوبه ایشالا وسیله اش هم خوب و خوب تر
کا مو فقط همی جناب خان سیل میکُنم
بقیشه ول کن
پاسخ:
با کمی تغییر، ما هم همینطور