کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

کجایید ای همسایه های قدیمی

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

در حال حاضر مهمترین علتی که دلم می خواهد بلاگفا بازیابی شود، خبر گرفتن از همسایه های قبلی ام است. والسلام!


پست نوشت: در وهله دوم، پست هایی که گم شدند، بخش زیادی از خاطره نوشت های زندگی!

کامنت نوشت: در درجه بعدی تر، کامنتهایی که داشتیم

  • میم مثل من

نظرات  (۳)

آخی، واقعا دل نازک شدی. ایشالا برگردن همه
پاسخ:
ایشالا بلاگفا ریشه ای درست بشه

سلام همسایه :-).. اتفاقا من وبلاگتون رو سرچ کردم پیدا نکردم .. فکر میکردم رفتید پرشین بلاگ

.... 

به قول سیاوش از نوع شمس: آهای همسایه ها همسایه تامون ، براتون این روزا تنگه دلامون ! 

اصلا این اهنگش وصف حال ماست!

پاسخ:
سلام همسایه .. اینجاییم فعلا

به قول سیاوش از نوع قمیشی بی خیال حرفایی که تو دلم جا مونده ، بی خیال قلبی که این همه تنها مونده

اصلاً این آهنگش وصف حال ماست!  ;)

(حیف شکلک نداره این بلاگ)
  • علی مسعودی
  • دوران سختی است هرچند شرایطش را نداشته ام. امیدوارم زود مشکل رفع بشه
    پاسخ:
    چی بگم والا .. به سختیش داریم عادت می کنیم :(