کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

تولدت مبارک زیزوی عزیز

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ

zidane

تقریباً هیچ کس طرفدارش نبود اما از سال 1997 هوادار دو آتیشه اش بودم. وقتی پای بازی فیفا در میان بود و بر و بچ فامیل تیمهای برزیل و انگلیس و ایتالیا و آلمان رو انتخاب می کردند من با فرانسه حریف می طلبیدم. این طور خیلی حال می دهد وقتی در بین هم کلاسی ها و دوست و فامیلت تک و تنها حامی تیمی باشی بعد همان تیم قهرمان جام جهانی و یورو شود، چقدر لذت بخش است! تقریباً همه بازیکنان تیم ملی فرانسه محبوب من بودند. عجب تیم قدرتمندی بود! البته هنوز افسوس ضربه سر زیزو به ماتراتزی را می خورم.

خلاصه اینکه در بین بازیکنان خارجی، عاشق زین الدین زیدان بودم. شماره 21 یوونتوس و 5 رئال مادرید را می پوشیدم. حرکات ناب او با توپ و سبک بازی ساحرانه اش، بی نظیر بود. نوشتن درباره اش صفحها پست و کامنت می طلبد که مجالش نیست

  • میم مثل من

نظرات  (۵)

من هم طرفدار اون موقع فرانسه بود
همیشه پیش بینی هایی که در مورد تیم فرانسه میکردم درست از آب درمیومد:)))))))))
پاسخ:
چه خوب
بلاگفا درست شد
پاسخ:
اون هم چه درست شدنی 
:(
ما که فوتبالی نیستیم
پاسخ:
بعله...

هوووم

منکه هیچ وقت طرفدارش نبودم ! اما واقعا بازیکنه خوبی بود ;-)

پاسخ:
من که بخاطرش هم یوونتوسی بودم هم رئالی
باریکن خیلی خوب و معجزه گری بود این زین الدین زیدان 
  • علی مسعودی
  • سلام
    بله بله درسته. یادش ب خیر.  ... زیزو
    پاسخ:
    سلام.
    بعله