کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

جشن غدیر

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ق.ظ

دیشب جشن غدیر برگزار شد. الحمدلله برنامه خوب بود. خیلی هم خوب بود.


پ.ن:

1. فرا رسیدن عیدالله الاکبر، روز ولایت و امامت بر شما مبارک باد. نمیدانم چطور مجازی باید عیدی داد و گرنه خدمتتان هستیم ;)

2. نبودن برخی از عزیزان در جشن، قضاوتم را نسبت به آنها محکم تر کرد! خدا را شکر نیت من، چیز دیگریست و تفکر آنها چیز دیگر

3. قبل از عید، خبر درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان محبوب پرسپولیس، من را بعنوان یک استقلالی خیلی غصه دار کرد! خدا رحمتش کند :(


شب بعد از جشن خواب بی بی رو دیدم. چقدر صداشون واضح و طبیعی بود. گفتن برنامه خیلی خوب بوده. تشکر کردند. اظهار گله کردم ولی به دفاع از بقیه گفتن صبر و حوصله کن. 

  • میم مثل من

آیینی

اول شخص

نظرات  (۵)

عید قشنگیه. من خیلی دوستش دارم. مبارک همه مسلمونا باشه. چه خوب که جشن داشتین
پاسخ:
من هم به شما می گم مبارک ...
  • علی مسعودی
  • بزرگترین عید رو بهت تبریک می گم. ببخشید در اینجا با تاخیر انجام میشه
    واسه نوروزی هم خیلی متاسف شدم. خیلی ناراحت انگیز بود

    پاسخ:
    خواهش می کنم. بر تو هم مبارک سید جان

    اوهوم. شوکه شدیم!
  • النا بانو
  • الهی پس خواب بی بی رو دیدید چه خوب :))))
    خدا بیامرزتشون :)
    نقش شما توی اون جشن چی بود؟
    پاسخ:
    ممنون، خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

    نقش ما توی جشن ، خادمی بود!
    عیدت مبارک باشه. خوشا به حالت. ما که نشد جشن بریم جایی

    فوت هادی نوروزی هم خیلی شوک وارد کرد. چقدر ناراحت شدیم :((
    پاسخ:
    بر شما نیز ...

    آره خب، متاثر شدیم :(
  • النا بانو
  • مگه جشن خونه ی خودتون بود ؟
    از همین تریبون تسلیت میگم درگذشت کاپیتان تیم پرسپولیس
    شما استقلالی بودی به کاپیتان تیم پرسپولیس چیکار داری؟
    مثلا میتونید به کسایی که ایرانسل دارن شارژ هدیه کنید :))))
    مدیونید اگه فکر کنید به فکر خودم بودم چون 290 هزار تومان مکالمه رایگان دارم خخخخ
    پاسخ:
    خیر، منزل ما نبود. جای دگر بود

    بعنوان یک هم وطن و کسی که میشناختیم خیلی دردناک بود. در اینگونه مواقع استقلال و پرسپولیس یکرنگ هستند