کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

مادرم چشم به راهه از سفر بیام

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ

آخ آخ آخ آخ از نوستالژی ترانه مسافر با صدای نوش آفرین ...

  • میم مثل من

نوستالژیانه

نظرات  (۱۰)

نوش آفرین کی هست؟
پاسخ:
از بر و بچ قدیمی :)))
  • علی مسعودی
  • دوباره مجبور شدیم بریم گوش بدیم. بگو دارم میام به اون حوالی! قدیمی خوب بود
    پاسخ:
    مجبور شدی؟ !!! واا... چرا خوووو ;)
    قشنگ بود ..
    پاسخ:
    آره، شاد و خاطره انگیز
  • النا بانو
  • اینم تکست :

    مادرم چشم به راهه از سفر بیام   

    شب از خدا میخواد که من سحر بیام                                     

    دعای خیر مادرم پناهمه                 

    میدونه که جاده رو بی خطر میام                                       

    همین روزا میبندم کوله بارو         

    خبر میدم که دارم از سفر میام                                                 

    میگم مادر خبر بده به عالم               

    بگو منه خسته ی در به در میام                                        

    دارم میام دارم میام به خونمون         

    به دیدن مردمه مهربونمون                                                    

    همون خونه که برکت تو سفرشه          

    خدا نشسته توی آسمونمون                                        

    تموم کوچه رو چراغونی کن                 

    جای من هزار تا قربونی کن                                              

    بگو امیدت داره بر میگرده                  

    میاد مادر دور سرت بگرده                                                 

    دارم میام دارم میام به خونمون       

    به دیدن مردمه مهربونمون                                               

    همون خونه که برکت تو سفرشه       

    خدا نشسته توی آسمونمون                                            

    گلاب بپاش رو سنگ فرشای تهرون 

    جارو بکش روی غم قلب حیرون                                           

    شرابو هدیه کن به تنگ خالی        

    بگو دارم میام به اون حوالی                                                 

    دارم میام دارم میام به خونمون     

    به دیدن مردمه مهربونمون                                                   

    همون خونه که برکت تو سفرشه   

    خدا نشسته توی آسمونمون                                                

    دارم میام دارم میام به خونمون      

    به دیدن مردمه مهربونمون                                                   

    همون خونه که برکت تو سفرشه    

    خدا نشسته توی آسمونمون                                                    

    دارم میام دارم میام به خونمون      

    به دیدن مردمه مهربونمون                                                 

    همون خونه که برکت تو سفرشه  

    خدا نشسته توی آسمونمون                                                 

    دارم میام دارم میام به خونمون     

    به دیدن مردمه مهربونمون                                                 

    همون خونه که برکت تو سفرشه   

    خدا نشسته توی آسمونمون
    پاسخ:
    مرسی
    آره. یادش به خیر. کولاک کرد زمان خودش
    پاسخ:
    بعله
  • النا بانو
  • چند وقت پیش توی نت دنبالش بودم امروز دوباره دانلود کردم توی ماشین گذاشتمش خیلی حال داد:))))
    مرسی بخاطر یادآوری :)))

    پاسخ:
    خواهش می کنم
  • مریم بانو
  • نشنیده بودم.... الان شنیدم. حالا نوستالژیش چیه؟؟
    پاسخ:
    بچه بودیم گوش می کردیم دیگه. دو رمی خوردیم با ماشین، جاده ساحلی... همش همین بود... ای یادش به خیر
    ینی تو هر سایتی رفتم نتونستم دانلودش کنم :-\
    پاسخ:
    لینکش رو گذاشتم... آلبوم نازنین عاشق
  • النا بانو
  • آخ اون ترانه عشق من بود یکی دیگه از ترانه هاشم تا میگی سلام
    خیلی دوسش داشتم تصویریشو هم داشتم :)
    کلا اون آلبومش خوب بود
    نوش آفرین و لیلا خواننده های محبوب منن :)
    من نشنیدمش تا به حال. اصلا فکر کنم از نوش آفرین چیزی نشنیدم
    پاسخ:
    اشکال نداره. ما هم پی اش نیستیم آقا حسام!