کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

چشم انتظار ارباب

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ق.ظ

فقط ده روز تا محرم!

چقدر دلم برای روضه های ارباب تنگ شده


نزدیکترین عزیزت را از هم دست بدهی بعد از چند سال یا فراموش می کنی یا بی تفاوت می شوی یا از بار غصه ات کم می شود، اما نه حسینی دیده ایم، نه عباسی، نه زینبی و نه عاشورا را درک کرده ایم پس این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست؟ این حسین کیست که هر سال چشم ها را می گریاند و دل ها را می سوزاند!


قال رسول الله (ص) : همانا شهادت فرزندم حسین، حرارتی در قلوب مومنین ایجاد می کند که هرگز خاموش نمی شود


خدایا ! شعله عشق به حسین را در وجودمان همیشه روشن بدار

  • میم مثل من

آیینی

نظرات  (۵)

امسال خیلی زود داریم به محرم میرسیم .. منکه قشنک کپ کردم!

پیامبر عجب حدیثی گفتن .. واقعا که همینطوره
پاسخ:
آره.. منم حس کردم
  • علی مسعودی
  • الهی آمین. این دلتنگی و عشق به امام حسین(ع) در ما خاموش نشود
    پاسخ:
    آمین
    جانا سخن از زبان ما می گویی. دل من هم برای روضه و اشک اباعبدالله تنگ شده. خدا کنه درک کنیم
    پاسخ:
    خدا کنه همیشه حسینی باشیم ... ان شاالله
  • النا بانو
  • خو چیکا کنم دهه اول حسم بیشتره :|
    پاسخ:
    ان شاالله عزاداری هاتون قبول باشد
  • النا بانو
  • منم روضه های دهه اول محرم رو خیلی دوست دارم اگه توفیق پیدا کنم با مامان و دوستش برم .
    +آمین
    پاسخ:
    روضه های محرم و صفر

    ان شاالله