کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

کدام سیاه! کدام سفید!

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ

برجامیسم

.

و دیگر همه چیز!

.

.

.

.

و دیگر هیچ!

  • میم مثل من

پالیتیک

نظرات  (۸)

  • علی مسعودی
  • واقعا دید دو قطبی بهش داریم. پست تو هم رنگ سیاهی می دادها ;)

    پاسخ:
    رنگ سیاهی؟ رنگ تردید داشت! خخخخ. خاکستری
  • مریم بانو
  • ایشالا که سفیدی ست و سفیدی 
    پاسخ:
    ان شاالله
    واسه این پیروزی یه تبریک خشک و خالی می گفتی!
    پاسخ:
    یعنی گفتن تبریک خشک و خالی کفایت می کند؟!!!
    به نظر من زیادی به آمریکاییها باج دادیم :(
    پاسخ:
    عجب!
  • آدم برفی
  • حالا تو چرا منفی بافی می کنی؟ مگر بده وضعمون خوب بشه!!!
    پاسخ:
    منفی بافی کردم؟!!!

    من فقط تفاوت فاحش دو دیدگاه رو نسبت به این قضیه گفتم!
    خدا به خیر کنه ....
    پاسخ:
    هرچه خیر خداست ان شاالله
    ما که امیدواریم سفیدش همه چیز باشد و اوضاع روز به روز بهتر و بهتر و خوش تر
    پاسخ:
    هرچه خیر است خوش است ایشالا
    تحریم ها برداشته شد؟
    پاسخ:
    نمی دانم. با ذکر منبع از سایت های خبری استعلام کنید!