کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

آیفون تصویری

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ
حرفی، سخنی، قصه ای، مطلبی، انتقادی، پیشنهادی، چیری هست بفرمایید

این آمارگیر وبلاگ، هی نشان می دهد یک نفر غیر از خودم را که بیشتر اوقات به کلبه سر می زند. استان اش را هم لو می دهد لاکردار. آی پی اش هم موجود!

معما نوشت:
هیچ کدام از همسایه های همیشگی کلبه نیست!
  • میم مثل من

اول شخص

نظرات  (۱۰)

اگه قبلن اومده بودم، به خودم شک می کردم :D

اومدم ... خوندم ... لذت بردم :)
پاسخ:
مرسی از حضورتون
فیلمش رو هم داری؟ لو بده دیگه. من نیستم؟ 😉
پاسخ:
هیچی بابا... هرکی هست خوش اووووومد
مهم نبود نوشتن اسم چون نمیخوام  کامنت بذارم .نقطه رو همینطوری ومحض خالی نبودن جای اسم گذاشتم .
نمیدونم چرا  از پاسخ شما سر در نیاوردم !!؟مطالب ونوشته هاتون رو  با اجازه دنبال میکنم .موفق باشید .
پاسخ:
عرض کردم که استان شما رو نشون نمیده، 
بفرمایین کلبه، خوش آمدین
ممنون از لطفتون

  • النا بانو ...
  • سلام
    طرف خودشو لو داد :))))
    پاسخ:
    کدوم طرف؟ هرکس اومد خوش اومد
    سلام .ببخشید با من هستید ؟واقعا استانش رو لو داده !!؟
    پاسخ:
    سلام... خیلی هم مهم نیس. بفرمایین
    استانش رو میگفت. شما نه!
    ولی این اسم . عجیب نیس؟
    چقدر نکته بین شدیا. بابا بی خیال
    پاسخ:
    چیه خب
    یه چیزی گفتم که گفته باشم. خخخخ
    این بازدید کننده باعث میشد آمار بازدید وب بره بالا مردم پول میدن فالوئر داشته باشن اونوقت ...
    پاسخ:
    ما که دنبال این چیزا نیستیم. تازشم انقدر عقده ای نشدیم که فالوور بخریم خب
  • علی مسعودی
  • منم نیستم. ;)
    باور کن
    پاسخ:
    خودشه
    همینه
    بگیرینش
    خخخخ
    به نام خدا
    آدم برفی هستم
    33 ساله
    از تهران


    من نبودم؟
    پاسخ:
    به نام خدا



    اشتباه بود. چراغت خاموش شد! سوختی
    مچ گرفتی الان؟ 
    پاسخ:
    هنوز نه! خخخخخ